пʼятниця, 23 вересня 2016 р.

Річний план роботи соціального педагога

Проблема школи :
     Впровадження інноваційних технологій навчально – виховний процес з метою підвищення професійної майстерності вчителя в умовах компетентісно -зорієнтованої освіти.


Проблема соціальної служби школи:
    Використання інноваційних технологій в психологічному розвитку та формування стійкої уваги, уяви та мислення школярів.

Мета:
    Створити оптимальні умови для використання інноваційних технологій в психологічному розвитку та формуванні стійкої уваги , уяви та мислення школярів . Пробуджувати у них інтерес та мотивацію. Навчити самостійно мислити та діяти.


Завдання:
1 Здійснити корекційно – розвивальну роботу
2 Використовувати різноманітні інноваційні технології для формування вмінь , навичок школярів
3 Забезпечити і вдосконалити зростання професійного рівня психологічної служби , педагогічного колективу.
4 Вести психологічне консультування для учнів та педагогів навчального закладу.
5 Проводити профілактичну роботу спрямовану на охорону психологічного здоровя , попередити відхілення у розвитку учнів та створити сприятливі умови для формування особистості.
6 Навчити самостійно мислити та діяти.


Склад психологічної служби школи

1 Бокеєва Світлана Миколаївна – соціальний педагог
2 Шеремет А.І. – практичний психолог
3 Конотопчик А.В. – директор школи
4 Крук Т.П.- заступник директора НВР
5 Петрик І.І. – педагог організатор
6 Єремейчук О.В.- медсестра


№ п\п
Зміст роботи
Термін виконання
Де із ким проводиться
І
Психодіагностична робота
1.1
Діагностика готовності першокласників до навчання
вересень
1 клас
1.2
Діагностика процесу адаптації учнів першокласників
вересень
1 клас
1.3
Діагностика процесу адаптації учнів  5 класу
жовтень
5 клас
1.4
Вивчення індивідуальних особливостей дітей із ознаками дезаптації
Протягом року
1-9 клас
1.5
Здійснення індивідуальних і групової діагностики за запитом батьків , педагогічного колективу , адміністрації школи ( вивчення громадської думки педколективу , батьків , учнів з питань школи.)
Протягом року
1-9 клас
батьки
1.6
Соціометрія дослідження міжособистісних стосунків у колективів навчальних класів.
Жовтень – листопад
1-9 класи
1.7
Психодіагностування учнів
 « Групи ризику» .
Жовтень – листопад
1-9 класи
1.8
Діагностика раннього виявлення наркотичної залежності і неадекватної поведінки дітей 5-9 класи
Грудень
5-9 класи
1.9
Психологічна та інтелектуальна готовність дітей 4 класу  до переходу в середню ланку навчання
травень
4 клас
1.10
Діагностика міжособистісних колективних взаємин педагогів
Протягом року
педагоги
1.11
Вивчення психологічного клімату в педагогічному колективі щодо його поліпшення.
Протягом року
педагоги
1.12
Діагностика ціннісних життєвих орієнтацій у підлітків:
- Анкета «Рівень розвитку самосвідомості».
Протягом року
8-9 клас
1.13
Діагностика шкідливих звичок:
- Анонімне анкетування щодо вживання алкогольних і наркотичних речовин;
Протягом року
7-9 класи
1.14
Анкетування батьків (визначення родинно-побутових умов)
вересень
батьки
1.15
 Тривожність шкільна
( опитувальник Тейлора)
лютий
5-9 класи
1.16
Профорієнтація (ДДО)
Березень
8-9 класи
1.17
Складання програми роботи з учнями, які є в колективах ізольованими.
Протягом року
1-9 класи
ІІ

Консультативна робота
2.1
Проведення групових консультацій з учнями за результатами досліджень.
згідно з терміном діагностики
Протягом року
1-9 класи
2.2
Консультування учнів та  батьків , які перебували в зоні АТО
Протягом року
Батьки,учні
2.3
Проведення індивідуальних консультацій з учнями з профілактики правопорушень.
Протягом року
1-9 класи
2.4
Надання класним керівником рекомендацій щодо регулювання взаємовідносин в учнівських колективах.
Протягом року
Класні керівники
2.5
Консультування  учнів щодо вирішення конфліктних ситуацій.
Протягом року
1-9 класи
2.6
Консультування батьків і класних керівників стосовно адаптації учнів 1,5 класів.
Протягом року
Батьки,класні керівники
2.7
Надання консультацій класним керівникам, батькам щодо до роботи з учнями, які перебувають на обліку, та підвищення рівня їх відповідальності.
Протягом року
Класні керівники
ІІІ
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота
3.1
Захист інтересів дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування
Протягом року
1-9 класи
3.2
Захист інтересів дітей із
малозабезпечених, багатодітних,
неповних та неблагополучних сімей
Протягом року
1-9 класи
3.3
Консиліум 1,5 клас
листопад
1,5 класи
3.4
Профілактична бесіда «Особливості кримінальної відповідальності неповнолітніх»

квітень
батьки
3.5
Лекція для педагогів « Профілактика здорового способу життя у дітей»
грудень
педагоги
3.6
Проведення спільної роботи з
працівниками міліції, службою у справах неповнолітніх, медичними спеціалістами, проведення спільними
зусиллями лекцій, бесід.
Протягом року
Педагоги,
батьки,учні
3.7
 Круглий стіл з питань попередження злочинності, насильства серед учнів, запобігання дитячої бездоглядності
Протягом року
Педагоги,батьки
3.8
Соціально-психологічний супровід школярів, родин, родичі яких перебувають або загинули у зоні АТО, постраждали внаслідок військових дій на сході України.

Протягом року
Батьки,учні.
3.9
Соціально-психологічний супровід сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах.
Протягом року
Батьки,учні
3.10
Практичне заняття «Здоров’я – це життя».
грудень
5-9 класи
3.11
Профілактика алкогольної та наркотичної залежності.
Протягом року
7-9 класи
ІV
Психологічна просвіта
4.1
Просвіта учнів з питань захисту дітей від жорстокого поводження.
Лютий
3-9 класи
4.2
Виступ на педагогічній раді «Робота з дітьми з особливими потребами»
Грудень
педагоги
4.3
Виступ на батьківських зборах : «Особливості розвитку дітей підлітків»
Березень
батьки
4.4
Психологічна просвіта для педагогів «Попередження суїцидальної поведінки дітей та підлітків»

Квітень
педагоги
V
Навчальна діяльність
5.1
Виступи на батьківських зборах,педрадах,метообєднаннях.

Протягом року
Педагоги,батьки
5.2
Виступи на педагогічних
нарадах: «Причини та профілактика девіантної, адекватної поведінки підлітків.»
Протягом року
педагоги
VІ
Організаційно-методична робота
6.1
Розробка планів роботи на рік, місяць, звітів
Протягом року

6.2
Підготовка до проведення тестувань та анкетувань
Протягом року

6.3
Виготовлення стимульного, роздаткового матеріалу
Протягом року

6.4
Підготовка до виступів на батьківських зборах, педагогічних нарадах
Протягом року

6.5
Опрацювання і поповнення літератури по соціальній педагогіці та психології,
нормативно-правової бази
Протягом року

6.6
Робота в бібліотеці, самопідготовка
Протягом року

6.7
Підготовка інформації та матеріалів для організації оздоровлення дітей усіх категорій.
Протягом року

6.8
Складання аналітичного і статистичного звіту за рік
Протягом року

6.9
Складання актів обстеження  
Протягом року

І
Звязки з громадкістю
7.1
Співпраця з різними організаціями
(міліція, служба у справах
неповнолітніх, центрами соціальних
служб для сім'ї, дітей та молоді,
центром зайнятості тощо)

Протягом року

7.2
 Співпраця з сільською радою та обласною радою.
Протягом року

Немає коментарів:

Дописати коментар