Проблема школи :
Впровадження інноваційних технологій
навчально – виховний процес з метою підвищення професійної майстерності вчителя
в умовах компетентісно -зорієнтованої освіти.
Проблема соціальної служби
школи:
Використання
інноваційних технологій в психологічному розвитку та формування стійкої уваги,
уяви та мислення школярів.
Мета:
Створити оптимальні умови для використання
інноваційних технологій в психологічному розвитку та формуванні стійкої уваги ,
уяви та мислення школярів . Пробуджувати у них інтерес та мотивацію. Навчити
самостійно мислити та діяти.
Завдання:
1 Здійснити
корекційно – розвивальну роботу
2 Використовувати
різноманітні інноваційні технології для формування вмінь , навичок школярів
3 Забезпечити і
вдосконалити зростання професійного рівня психологічної служби , педагогічного
колективу.
4 Вести
психологічне консультування для учнів та педагогів навчального закладу.
5 Проводити
профілактичну роботу спрямовану на охорону психологічного здоров’я , попередити відхілення у розвитку учнів та створити
сприятливі умови для формування особистості.
6 Навчити
самостійно мислити та діяти.
Склад психологічної служби
школи
1 Бокеєва Світлана
Миколаївна – соціальний педагог
2 Шеремет А.І. –
практичний психолог
3 Конотопчик А.В. – директор школи
4 Крук Т.П.-
заступник директора НВР
5 Петрик І.І. –
педагог організатор
6 Єремейчук О.В.-
медсестра
№ п\п
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Де із ким проводиться
|
|
І
|
Психодіагностична робота
|
|||
1.1
|
Діагностика готовності першокласників до навчання
|
вересень
|
1 клас
|
|
1.2
|
Діагностика процесу адаптації учнів першокласників
|
вересень
|
1 клас
|
|
1.3
|
Діагностика процесу адаптації учнів 5 класу
|
жовтень
|
5 клас
|
|
1.4
|
Вивчення індивідуальних особливостей дітей із ознаками
дезаптації
|
Протягом року
|
1-9 клас
|
|
1.5
|
Здійснення індивідуальних і групової діагностики за
запитом батьків , педагогічного колективу , адміністрації школи ( вивчення
громадської думки педколективу , батьків , учнів з питань школи.)
|
Протягом року
|
1-9 клас
батьки
|
|
1.6
|
Соціометрія дослідження міжособистісних стосунків у
колективів навчальних класів.
|
Жовтень – листопад
|
1-9 класи
|
|
1.7
|
Психодіагностування учнів
« Групи ризику» .
|
Жовтень – листопад
|
1-9 класи
|
|
1.8
|
Діагностика раннього виявлення наркотичної залежності і
неадекватної поведінки дітей 5-9 класи
|
Грудень
|
5-9 класи
|
|
1.9
|
Психологічна та інтелектуальна готовність дітей 4
класу до переходу в середню ланку
навчання
|
травень
|
4 клас
|
|
1.10
|
Діагностика міжособистісних колективних взаємин
педагогів
|
Протягом року
|
педагоги
|
|
1.11
|
Вивчення психологічного клімату в педагогічному
колективі щодо його поліпшення.
|
Протягом року
|
педагоги
|
|
1.12
|
Діагностика ціннісних життєвих орієнтацій у підлітків:
- Анкета «Рівень розвитку самосвідомості». |
Протягом року
|
8-9 клас
|
|
1.13
|
Діагностика шкідливих звичок:
- Анонімне анкетування щодо вживання алкогольних і наркотичних речовин; |
Протягом року
|
7-9 класи
|
|
1.14
|
Анкетування батьків (визначення родинно-побутових умов)
|
вересень
|
батьки
|
|
1.15
|
Тривожність
шкільна
( опитувальник Тейлора)
|
лютий
|
5-9 класи
|
|
1.16
|
Профорієнтація (ДДО)
|
Березень
|
8-9 класи
|
|
1.17
|
Складання
програми роботи з учнями, які є в колективах ізольованими.
|
Протягом року
|
1-9 класи
|
|
ІІ
|
Консультативна робота
|
|||
2.1
|
Проведення
групових консультацій з учнями за результатами досліджень.
згідно з терміном діагностики |
Протягом року
|
1-9 класи
|
|
2.2
|
Консультування
учнів та
батьків , які
перебували в зоні АТО
|
Протягом року
|
Батьки,учні
|
|
2.3
|
Проведення
індивідуальних консультацій з учнями з профілактики правопорушень.
|
Протягом року
|
1-9 класи
|
|
2.4
|
Надання
класним керівником рекомендацій щодо регулювання взаємовідносин в учнівських
колективах.
|
Протягом року
|
Класні керівники
|
|
2.5
|
Консультування учнів щодо вирішення конфліктних ситуацій.
|
Протягом року
|
1-9 класи
|
|
2.6
|
Консультування батьків і класних керівників стосовно
адаптації учнів 1,5 класів.
|
Протягом року
|
Батьки,класні керівники
|
|
2.7
|
Надання консультацій класним керівникам, батькам щодо
до роботи з учнями, які перебувають на обліку, та підвищення рівня їх
відповідальності.
|
Протягом року
|
Класні керівники
|
|
ІІІ
|
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота
|
|||
3.1
|
Захист інтересів дітей-сиріт та дітей, позбавлених
батьківського піклування
|
Протягом року
|
1-9 класи
|
|
3.2
|
Захист
інтересів дітей із
малозабезпечених, багатодітних, неповних та неблагополучних сімей |
Протягом року
|
1-9 класи
|
|
3.3
|
Консиліум 1,5 клас
|
листопад
|
1,5 класи
|
|
3.4
|
Профілактична бесіда «Особливості кримінальної
відповідальності неповнолітніх»
|
квітень
|
батьки
|
|
3.5
|
Лекція для педагогів « Профілактика здорового способу
життя у дітей»
|
грудень
|
педагоги
|
|
3.6
|
Проведення спільної роботи з
працівниками міліції, службою у справах неповнолітніх, медичними спеціалістами, проведення спільними зусиллями лекцій, бесід. |
Протягом року
|
Педагоги,
батьки,учні
|
|
3.7
|
Круглий стіл з
питань попередження злочинності, насильства серед учнів, запобігання дитячої
бездоглядності
|
Протягом року
|
Педагоги,батьки
|
|
3.8
|
Соціально-психологічний
супровід школярів, родин, родичі яких перебувають або загинули у зоні АТО,
постраждали внаслідок військових дій на сході України.
|
Протягом року
|
Батьки,учні.
|
|
3.9
|
Соціально-психологічний
супровід сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах.
|
Протягом року
|
Батьки,учні
|
|
3.10
|
Практичне заняття «Здоров’я – це життя».
|
грудень
|
5-9 класи
|
|
3.11
|
Профілактика
алкогольної та наркотичної залежності.
|
Протягом року
|
7-9 класи
|
|
ІV
|
Психологічна просвіта
|
|||
4.1
|
Просвіта
учнів з питань захисту дітей від жорстокого поводження.
|
Лютий
|
3-9 класи
|
|
4.2
|
Виступ на педагогічній раді «Робота з дітьми з
особливими потребами»
|
Грудень
|
педагоги
|
|
4.3
|
Виступ на батьківських зборах : «Особливості розвитку
дітей підлітків»
|
Березень
|
батьки
|
|
4.4
|
Психологічна просвіта для педагогів «Попередження
суїцидальної поведінки дітей та підлітків»
|
Квітень
|
педагоги
|
|
V
|
Навчальна діяльність
|
|||
5.1
|
Виступи
на батьківських зборах,педрадах,метообєднаннях.
|
Протягом року
|
Педагоги,батьки
|
|
5.2
|
Виступи на педагогічних
нарадах: «Причини та профілактика девіантної, адекватної поведінки підлітків.» |
Протягом року
|
педагоги
|
|
VІ
|
Організаційно-методична робота
|
|||
6.1
|
Розробка планів роботи на рік, місяць, звітів
|
Протягом року
|
|
|
6.2
|
Підготовка до проведення тестувань та анкетувань
|
Протягом року
|
|
|
6.3
|
Виготовлення
стимульного, роздаткового матеріалу
|
Протягом року
|
|
|
6.4
|
Підготовка
до виступів на батьківських зборах, педагогічних нарадах
|
Протягом року
|
|
|
6.5
|
Опрацювання
і поповнення літератури по соціальній педагогіці та психології,
нормативно-правової бази |
Протягом року
|
|
|
6.6
|
Робота
в бібліотеці, самопідготовка
|
Протягом року
|
|
|
6.7
|
Підготовка
інформації та матеріалів для організації оздоровлення дітей усіх категорій.
|
Протягом року
|
|
|
6.8
|
Складання
аналітичного і статистичного звіту за рік
|
Протягом року
|
|
|
6.9
|
Складання актів обстеження
|
Протягом року
|
|
|
VІІ
|
Звязки з громадкістю
|
|||
7.1
|
Співпраця з різними організаціями
(міліція, служба у справах неповнолітніх, центрами соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, центром зайнятості тощо) |
Протягом року
|
|
|
7.2
|
Співпраця з
сільською радою та обласною радою.
|
Протягом року
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар