Затверджено
Методичною радою школи
Протокол№_____від
____________2016р
Голова
методичної ради :_____________Крук Т.П
План роботи
методичного об’єднання
вчителів індивідуального навчання
Проблемна тема району:
Інноваційні підходи до конкурентно-спроможної
особистості в умовах компетентнісно –
зорієнтованої освіти.
Проблемна тема школи:
Впровадження інноваційних технологій у навчально –
виховний процес з метою підвищення професійної майстерності вчителя в умовах
компетентісно -зорієнтованої освіти.
Проблемне питання над яким
працює методобєднання вчителів індивідуального навчання:
Розвиток індивідуальних творчих здібностей
особистості саморозвитку,самовизначення в умовах компетентісно – зорієнтованої
освіти
План поетапної реалізації
проблемної теми
методоб’єднання
вчителів індивідуального
навчання
І етап 2016-2017 навчальний рік
Організація
роботи. Вивчення і збір матеріалів з теми.
ІІ етап 2017-2018
навчальний рік
Реалізація
проблемної теми. Доповіді,виступи, відкриті уроки.
ІІІ етап 2018-2019
навчальний рік
Реалізація
проблемної теми. Доповіді,виступи, відкриті уроки.
ІV етап 2019-2020 навчальний рік
Узагальнюючий.
Підбиття підсумків. Випуск методичного посібника.
І засідання
«____»_______________2016р
Організаційне
Тема: «Особливості розвитку
дітей з особливими освітніми потребами»
Форма
проведення :круглий стіл
№п/п
|
Зміст
|
Відповідальний
|
Теоретична частина
|
||
1
|
Виступ « Методичні рекомендації щодо організації
індивідуального навчання в загальноосвітніх навчальних закладах»
|
Бокеєва С.М.,голова м/о
|
2
|
Виступ : «Визначення основних напрямів
методичної роботи на 2016-2017 навчальні роки»
|
Крук Т.П.,заступник директора з НВР
|
Практична частина
|
||
1
|
Обговорення плану робот на 2016-2017 н.р
|
Члени ШМО
|
2
|
Аукціон ідей. Обговорення проведення відкритих
уроків з індивідуального навчання
|
Члени ШМО
|
Методичні
рекомендації
|
ІІ засідання
«____»_______________2016р
Організаційне
Тема: «Розвиток соціальної
компетентності дітей з особливими потребами на уроках методом ігрової
діяльності»
Форма
проведення :круглий стіл
№п/п
|
Зміст
|
Відповідальний
|
Теоретична частина
|
||
1
|
Доповідь: «Розвиток соціальної
компетентності дитини з особливими освітніми потребами на уроках методом
ігрової діяльності»
|
Єремейчук Н.В.
|
2
|
Виступ : «Критерії оцінення дітей з освітніми особливими потребами»
|
Шупрудько О.М
|
Практична частина
|
||
1
|
Відкритий урок з математики
|
Бокеєва С.М
|
2
|
Відкритий урок з української мови
|
Буднік Д.П
|
Методичні
рекомендації
|
ІV засідання
«____»_______________2017р
Тема: «Засідання РМППК (районна медико-психолго-педагогічна
консультація)»
Форма
проведення : круглий стіл
№п/п
|
Зміст
|
Відповідальний
|
Теоретична частина
|
||
1
|
Виступ « Особливості
підготовки дітей до РМППК. Написання характеристики на учня. Збір матеріалів.»
|
Бокеєва С.М.
|
2
|
Виступ : « Написання психологічної
характеристики»
|
Шеремет А.І
|
Практична частина
|
||
1
|
Корекційне заняття
|
Шеремет А.І
|
2
|
Відкритий урок з української літератури
|
Бокеєва С.М
|
Методичні
рекомендації
|
ІІІ засідання
«____»_______________2017р
Тема: «Методи і форми роботи на
уроках індивідуального навчання»
Форма
проведення : теоретико-практичний семінар
№п/п
|
Зміст
|
Відповідальний
|
Теоретична частина
|
||
1
|
Виступ: « Методи і форми роботи на уроках
індивідуального навчання»
|
Шупрудько О.М
|
2
|
Доповідь: «Психогімнасика .»
|
Бокеєва С.М
|
Практична частина
|
||
1
|
Відкрите корекційне заняття
|
Бокеєва С.М
|
Методичні
рекомендації
|
Література ( І засідання )
1.
Кобильченко В. Методичні рекомендації
щодо проведення індивідуальних занять з корекції психосоціального розвитку
учнів 1-4 класів з порушеним зором // Дефектологія. – 2006. – № 1. – С.12-15.
2.
Колесова І. Як організувати
індивідуальне навчання учнів : методичні рекомендації // Завуч. – 2006. – №
17-18. – С.61-63.
3.
Косовська М. Індивідуальне навчання
молодших школярів сільської малокомплектної школи як педагогічна проблема //
Післядипломна освіта в Україні. – 2006. – № 1. – С.101-103.
4.
Марсіянова Г. Індивідуальний підхід у
процесі трудового навчання розумово відсталих учнів // Дефектологія. – 2007. –
№ 2. – С.22-26.
5.
Онишків З., Морська С. Особливості
організації індивідуального навчання учнів початкової школи сільської
місцевості //Початкова школа. – 2007. – №8. – С.46.
6.
Полякова М. Організація індивідуального
навчання у спеціальній загальноосвітній школі «Надія» // Дефектологія. – 2009.
– № 4. – С.27-29.
7.
Сак Т. Індивідуальний навчальний план
учня з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі / Т.Сак, Р.Процюк //
Дефектологія. – 2010. – № 3. – С.12-16.
Рекомендації
1 Опрацювати методичні рекомендації щодо роботи з дітьми з особливими потребами.
2 Ознайомитися з методами і формами роботи на уроках індивідуального навчання
Немає коментарів:
Дописати коментар