пʼятниця, 23 вересня 2016 р.

Методобєднання вчителів індивідуального навчання

                                                                            Затверджено
                                                                          Методичною радою школи
                                             Протокол№_____від ____________2016р
                                              Голова методичної ради :_____________Крук Т.П



План роботи
методичного обєднання
вчителів індивідуального навчання

                                                             
Проблемна тема району:

Інноваційні підходи до конкурентно-спроможної особистості  в умовах компетентнісно – зорієнтованої освіти.

Проблемна тема школи:

Впровадження інноваційних технологій у навчально – виховний процес з метою підвищення професійної майстерності вчителя в умовах компетентісно -зорієнтованої освіти.

Проблемне питання над яким працює методобєднання вчителів індивідуального навчання:

Розвиток індивідуальних творчих здібностей особистості саморозвитку,самовизначення в умовах компетентісно – зорієнтованої освіти
  
План поетапної реалізації
проблемної теми методоб’єднання
вчителів індивідуального навчання

І етап 2016-2017 навчальний рік
Організація роботи. Вивчення і збір матеріалів з теми.

ІІ етап 2017-2018 навчальний рік
Реалізація проблемної теми. Доповіді,виступи, відкриті уроки.

ІІІ етап 2018-2019 навчальний рік
Реалізація проблемної теми. Доповіді,виступи, відкриті уроки.


ІV етап 2019-2020 навчальний рік
Узагальнюючий. Підбиття підсумків. Випуск методичного посібника. 

І засідання
                                                «____»_______________2016р
Організаційне

Тема: «Особливості розвитку дітей з особливими освітніми потребами»
Форма проведення :круглий стіл


№п/п
Зміст
Відповідальний
Теоретична частина

1
Виступ « Методичні рекомендації щодо організації індивідуального навчання в загальноосвітніх навчальних закладах»
Бокеєва С.М.,голова м/о
2
Виступ : «Визначення основних напрямів методичної роботи на 2016-2017 навчальні роки»
Крук Т.П.,заступник директора з НВР
Практична частина

1
Обговорення плану робот на 2016-2017 н.р
Члени ШМО
2
Аукціон ідей. Обговорення проведення відкритих уроків з індивідуального навчання
Члени ШМО

Методичні рекомендації
  

ІІ засідання
                                                «____»_______________2016р
Організаційне

Тема: «Розвиток соціальної компетентності дітей з особливими потребами на уроках методом ігрової діяльності»
Форма проведення :круглий стіл


№п/п
Зміст
Відповідальний
Теоретична частина

1
Доповідь: «Розвиток соціальної компетентності дитини з особливими освітніми потребами на уроках методом ігрової діяльності»

Єремейчук Н.В.
2
Виступ : «Критерії оцінення дітей з  освітніми особливими потребами»
Шупрудько О.М
Практична частина

1
Відкритий урок з математики
Бокеєва С.М


2
Відкритий урок з української мови
Буднік Д.П

Методичні рекомендації


ІV засідання
                                                «____»_______________2017р

Тема: «Засідання  РМППК (районна медико-психолго-педагогічна консультація)»
Форма проведення : круглий стіл


№п/п
Зміст
Відповідальний
Теоретична частина

1
Виступ « Особливості підготовки дітей до РМППК. Написання характеристики на учня. Збір матеріалів.»
Бокеєва С.М.
2
Виступ : « Написання психологічної характеристики»
Шеремет А.І
Практична частина

1
Корекційне заняття
Шеремет А.І


2
Відкритий урок з української літератури
Бокеєва С.М

Методичні рекомендації
  
ІІІ засідання
                                                «____»_______________2017р


Тема: «Методи і форми роботи на уроках індивідуального навчання»
Форма проведення : теоретико-практичний семінар


№п/п
Зміст
Відповідальний
Теоретична частина

1
Виступ: « Методи і форми роботи на уроках індивідуального навчання»

Шупрудько О.М
2
Доповідь: «Психогімнасика .»
Бокеєва С.М
Практична частина

1
Відкрите корекційне заняття
Бокеєва С.М


Методичні рекомендації

Література (    І засідання   )

1.      Кобильченко В. Методичні рекомендації щодо проведення індивідуальних занять з корекції психосоціального розвитку учнів 1-4 класів з порушеним зором // Дефектологія. – 2006. – № 1. – С.12-15.
2.      Колесова І. Як організувати індивідуальне навчання учнів : методичні рекомендації // Завуч. – 2006. – № 17-18. – С.61-63.
3.      Косовська М. Індивідуальне навчання молодших школярів сільської малокомплектної школи як педагогічна проблема // Післядипломна освіта в Україні. – 2006. – № 1. – С.101-103.
4.      Марсіянова Г. Індивідуальний підхід у процесі трудового навчання розумово відсталих учнів // Дефектологія. – 2007. – № 2. – С.22-26.
5.      Онишків З., Морська С. Особливості організації індивідуального навчання учнів початкової школи сільської місцевості //Початкова школа. – 2007. – №8. – С.46.
6.      Полякова М. Організація індивідуального навчання у спеціальній загальноосвітній школі «Надія» // Дефектологія. – 2009. – № 4. – С.27-29.
7.      Сак Т. Індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі / Т.Сак, Р.Процюк // Дефектологія. – 2010. – № 3. – С.12-16.
                                                       Рекомендації
1 Опрацювати методичні рекомендації щодо роботи з дітьми з особливими потребами.
2 Ознайомитися з методами і формами роботи на уроках індивідуального навчання

Немає коментарів:

Дописати коментар