четвер, 25 січня 2018 р.

План роботи методичного об'єднання вчителів індивідуального навчання

Проблемна тема району:

Інноваційні підходи до конкурентно-спроможної особистості  в умовах компетентнісно – зорієнтованої освіти.

Проблемна тема школи:

Впровадження інноваційних технологій у навчально – виховний процес з метою підвищення професійної майстерності вчителя в умовах компетентісно -зорієнтованої освіти.

Проблемне питання над яким працює методобєднання вчителів індивідуального навчання:

Розвиток індивідуальних творчих здібностей особистості саморозвитку,самовизначення в умовах компетентісно – зорієнтованої освіти

План поетапної реалізації
проблемної теми методоб’єднання
вчителів індивідуального навчання

І етап 2016-2017 навчальний рік
Організація роботи. Вивчення і збір матеріалів з теми.

ІІ етап 2017-2018 навчальний рік
Реалізація проблемної теми. Доповіді,виступи, відкриті уроки.

ІІІ етап 2018-2019 навчальний рік
Реалізація проблемної теми. Доповіді,виступи, відкриті уроки.


ІV етап 2019-2020 навчальний рік
Узагальнюючий. Підбиття підсумків. Випуск методичного посібника.


І засідання
                                                «____»_______________2017р
Організаційне

Тема: «Особливості організації  індивідуального навчання
в загальноосвітньому навчальному закладі у 2017-2018 навчальному році.»
Форма проведення :круглий стіл


№п/п
Зміст
Відповідальний
Теоретична частина

1

Виступ «Методичні рекомендації щодо організації індивідуального навчання в школі»

Бокеєва С.М.,голова м/о
2
Виступ : «Визначення основних напрямів методичної роботи на 2017-2018 навчальні роки»
Крук Т.П.,заступник директора з НВР
Практична частина

1
Обговорення плану робот на 2017-2018 н.р
Члени ШМО
2
Аукціон ідей. Обговорення проведення відкритих уроків, корекційних занять , презентацій  з індивідуального навчання
Члени ШМО


Методичні рекомендації


ІІ засідання
                                                «____»_______________2017р

Тема: «Smart-технології в навчанні дітей з особливими потребами»

Форма проведення : теоретико-практичний семінар

№п/п
Зміст
Відповідальний
Теоретична частина

1

Доповідь: «Інноваційні технології в навчанні учнів з особливими освітніми потребами »


Бокеєва С.М
2

Виступ : «Використання інформаційно-комп'ютерних технологій в процесі навчання »

Буднік Д.П
Практична частина

1
 Перегляд відеопрезентація  « Діти з особливими потребами»
Бокеєва С.М


2
 Перегляд відеофізкульхвилинки « Ми веселі і грайливі»
Буднік Д.П

Методичні рекомендації

ІV засідання
                                                «____»_______________2018р

Тема: «Сучасні вимоги до виховання учнів з освітніми потребами»

Форма проведення : круглий стіл

№п/п
Зміст
Відповідальний
Теоретична частина

1
Виступ «Реалізації особистісного потенціалу кожної окремої дитини»
Бокеєва С.М.
2

Доповідь : «Виховання учнів у позитивній психологічній атмосфері»


Шеремет А.І
Практична частина

1
Відкритий урок  з української літератури


Бокеєва С.М

2
Відкритий урок  української мови



Буднік Д.П

Методичні рекомендації


ІІІ засідання
                                                «____»_______________2018р

Тема: «Корекційно - психологічні аспекти учнів з особливими освітніми потребами»
Форма проведення : теоретико-практичний семінар


№п/п
Зміст
Відповідальний
Теоретична частина

1

Виступ: «Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами »


Бокеєва С.М
2

Доповідь : ««Психологічні аспекти корекційного супроводу дітей з особливими освітніми потребами.»


Шеремет А.І
Практична частина

1
Корекційне заняття

Шеремет А.І
2
Відкрите заняття соціально-побутового орієнтування

Бокеєва С.М

Методичні рекомендації
  
Література (    І засідання   )

1.      Кобильченко В. Методичні рекомендації щодо проведення індивідуальних занять з корекції психосоціального розвитку учнів 1-4 класів з порушеним зором // Дефектологія. – 2006. – № 1. – С.12-15.
2.      Колесова І. Як організувати індивідуальне навчання учнів : методичні рекомендації // Завуч. – 2006. – № 17-18. – С.61-63.
3.      Косовська М. Індивідуальне навчання молодших школярів сільської малокомплектної школи як педагогічна проблема // Післядипломна освіта в Україні. – 2006. – № 1. – С.101-103.
4.      Марсіянова Г. Індивідуальний підхід у процесі трудового навчання розумово відсталих учнів // Дефектологія. – 2007. – № 2. – С.22-26.
5.      Онишків З., Морська С. Особливості організації індивідуального навчання учнів початкової школи сільської місцевості //Початкова школа. – 2007. – №8. – С.46.
6.      Полякова М. Організація індивідуального навчання у спеціальній загальноосвітній школі «Надія» // Дефектологія. – 2009. – № 4. – С.27-29.
7.      Сак Т. Індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі / Т.Сак, Р.Процюк // Дефектологія. – 2010. – № 3. – С.12-16.
                                                       Рекомендації
1. Опрацювати матеріал,  щодо особливостей організації індивідуального навчання в школі.
2. Ознайотитися з методичними рекомендаціями, щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами.
3. Постійно використовувати різноманітні методи і форми роботи ,щоб покращити  сприйняття учнів.
4 Використовувати на своїх уроках яскраві, доступні, цікаві для сприйняття  .дидактичний роздавальний матеріал.
Аналіз роботи методичного об’єднання
вчителів індивідуального навчання за 2016 – 2017 навчальний рік
      Протягом  2016 - 2017 навчальному році учителі індивідуального навчання працювали над проблемою: «Розвиток індивідуальних творчих здібностей особистості саморозвитку,самовизначення в умовах компетентісно – зорієнтованої освіти ».
Діяльність методичного об'єднання спрямована на вирішення таких завдань:
• створення умов для формування  творчої особистості громадянина, реалізація його природних задатків і можливостей;
• забезпечення засвоєння і використання найбільш раціональних методів і прийомів навчання та виховання учня;
• постійне підвищення рівня загальнодидакгичної й методичної підготовки педагогів для організації та здійснення навчально-виховного процесу;
• обмін досвідом успішної педагогічної діяльності;
• виявлення, пропагування та здійснення нових підходів до організації індивідуального  навчання й виховання;
• створення умов для самоосвіти вчителів і здійснення керівництва творчою діяльністю педагогів.
    Методичну майстерність вчителі індивідуального навчання  підвищували шляхом участі у роботі методоб'єднання, науково - методичних та психолого -педагогічних семінарах, шляхом самоосвіти. У рамках одного із засідань м/о було проведено аукціон ідей «Особливості розвитку дітей з особливими потребами». Вчителі ділилися досвідом роботи з цього питання. Кращі елементи методики, що застосовувалися кожним учителем фіксувалися всіма педагогами та бралися на замітку.
  Свою діяльність вчителі індивідуального навчання  спрямовують на пошук наукових новинок, на створення творчої атмосфери, модернізацію форм, методів та засобів навчання та виховання учнів з особливими потребами, а головне - на реалізацію принципу рівноправного діалогу між учителем та учнем.
 У процесі роботи вчителі використовували різноманітні форми і методи ,які допомагали розвивати увагу і уяву, творчих здібностей учня.
  Згідно складеного плану було проведено 4 засідання методичного об'єднання.0 Вчителями індивідуального навчання  були підготовлені наступні виступи, доповіді:
- «методи і форми роботи на уроках індивідуального навчання»
Шупрудько О.М
- «Психогімнастика»  Бокеєва С.М
- «Розвиток соціальної компетентності дитини з особливими потребами на уроках методом ігрової діяльності»  Єремейчук Н.В
- «Критерії оцінення дітей з освітніми особливими потребами» Шупрудько О.М
Вчителями були проведені відкриті уроки та корекційні заняття.
-Відкриті уроки з математики на тему « Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел.Задачі ,які розв’язуються відніманням» Бокеєва С.М
- Відкритий урок з української мови на тему : «Речення . Основні ознаки речення.» Буднік Д.П
Членам МО в подальшій роботі потрібно:
- накопичувати і систематизувати  дидактичний роздавальний матеріал;
- більше використовувати на уроках ІКТ;
- підвищувати виховну результативність кожного уроку.
     Аналіз роботи методоб'єднання дає підстави зробити висновок, що завдання, які були поставлені МО учителів індивідуального навчання  в основному виконано.



Немає коментарів:

Дописати коментар